Co nabízíme

Rychlý kontakt
MV consulting Praha s.r.o.,
Pobřežní 16/18, Praha 8 - Karlín, 186 00
+420 774 280 568

Z našich zkušeností vyplývá, že právě realizace a úspěšné schválení výběrových řízení jsou alfou a omegou pro proplacení projektů.
Neschválení výběrových řízení má závažné dopady na způsobilost všech výdajů s těmito výběrovými řízeními spojenými.

Ať již je neschválení výběrových řízení odůvodněno jakkoliv, má toto rozhodnutí ve většině případů nezvratné důsledky, které jsou pro mnoho příjemců dotace přímo fatální. Ačkoliv na dotaci není právní nárok, je z Podmínek poskytnutí dotace zřejmé, že při jejich dodržení jsou tyto prostředky příjemci dotace poskytnuty.

Naše společnost se proto orientuje na dva základní pilíře:

Prvním pilířem je pomoc příjemcům dotace a zastupování zadavatele při realizaci výběrových řízení dle závazných pravidel pro výběr dodavatelů případně dle zákona o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb. V této souvislosti nabízíme kompletní služby v oblasti zadávání veřejných zakázek, včetně zpracování veškerých potřebných dokumentů, osobní účasti na všech jednáních a zajištění oznamovacích povinností a součinnosti při uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky.

Druhým pilířem je pomoc příjemcům dotace a vypracování stanovisek k již realizovaným výběrovým řízením, které nebyly ze strany řídícího orgánu schváleny.

Činnosti spojené s přípravou zadávacího řízení
  • příprava zadávací dokumentace (ZD) – návrh formy uspořádání zadávací dokumentace, konzultace a doporučení kvalifikačních a hodnotících kritérií (včetně zpracování metodiky pro použití hodnotících kritérií „subjektivního“ charakteru), zadávacích podmínek, obchodních podmínek, příloh, formulářů a dalších částí zadávací dokumentace,
  • finalizace a kompletace ZD – dopracování, konzultace problematických bodů a návrhy jejich řešení,
  • zpracování formuláře Oznámení zadávacího řízení,
  • zveřejnění oznámení zadávacího řízení ve Věstníku veřejných zakázek a Úředním věstníku EU,
  • rozmnožení zadávací dokumentace v potřebném počtu,
  • vypracování formulářů pro doložení údajů, které jsou předmětem hodnocení kvalifikačních kritérií,
  • vypracování formulářů pro doložení údajů, které jsou předmětem hodnocení dílčích kritérií hodnocení, sestavení pokynů pro zpracování nabídky dle charakteru plnění veřejné zakázky.
Činnosti spojené s průběhem lhůty pro podání nabídek
  • předání zadávací dokumentace uchazečům o veřejnou zakázku, včetně zajištění předávacích protokolů a potvrzení o předání a převzetí zadávací dokumentace,
  • zpracování odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci a textu oznámení zadávacího řízení,
  • zajištění doručení odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci a textu oznámení zadávacího řízení uchazečům o VZ, kteří odebrali zadávací dokumentaci,
  • organizační zabezpečení přijímání obálek s nabídkami,
  • zpracování potvrzení o přijetí nabídek,
  • zpracování seznamu doručených a přijatých nabídek,
  • příprava formulářů pro jmenování hodnotící komise, včetně podkladů nutných a potřebných k řádnému průběhu hodnotící komise,
  • vypracování a zajištění jmenovacích dekretů a čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů hodnotící komise,
  • vypracování organizačního řádu komise a seznámení členů komise s jeho obsahem před zahájením jednání hodnotící komise.
Činnosti spojené s průběhem lhůty, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni
  • organizační zajištění prvního zasedání hodnotící komise,
  • řízení komise do volby předsedy a místopředsedy komise, organizační řízení komise v průběhu jejích jednotlivých zasedání,
  • organizační zajištění vlastního aktu otevírání obálek s nabídkami jednotlivých uchazečů,
  • sepsání protokolů o všech jednáních hodnotící komise,
  • sepsání protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně všech náležitostí a příloh,
  • rozbor nabídek uchazečů z hlediska splnění kvalifikačních kritérií,
  • rozbor nabídek z hlediska splnění zadávacích podmínek,
  • organizační zajištění průběhu posuzování nabídek,
  • vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny,
  • vyhotovení žádosti o písemné vysvětlení nabídky,
  • zajištění oznámení o vyloučení uchazečů, jejichž nabídky komise vyřadila z další účasti v zadávacím řízení,
  • zpracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o jejich vyloučení,
  • rozbor nabídek z hlediska hodnotících kritérií a návrh užití hodnotících metod,
  • organizační zajištění průběhu hodnocení nabídek,
  • zabezpečení příslušných hodnotících tabulek pro jednotlivá hodnotící kritéria a členy hodnotící komise, souhrnných tabulek pro hodnotící kritéria a tabulky celkového pořadí,
  • organizační zajištění všech dalších potřebných a nutných zasedání hodnotící komise včetně zpracování protokolů o jednání hodnotící komise,
  • vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek
Činnosti spojené s ukončením zadávacího řízení
  • vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky,
  • zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky jednotlivým uchazečům, zajištění doručení oznámení o přidělení veřejné zakázky uchazečům, kteří nebyli ze zadávacího řízení vyloučeni,
  • zpracování a zajištění zveřejnění formuláře výsledku zadávacího řízení ve Věstníku veřejných zakázek a v Úředním věstníku EU,
  • zpracování písemné zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení,
  • v případě zrušení zadávacího řízení zajištění zpracování formuláře zrušení zadávacího řízení a zajištění zveřejnění formuláře ve Věstníku veřejných zakázek,
  • sumarizace, uspořádání a předání veškeré dokumentace z průběhu výběrového řízení zadavateli.

V druhém pilíři nabízíme kompletní služby v oblasti právní a odborné pomoci při neschválení výběrových řízení ze strany poskytovatele dotace.

V rámci druhého pilíře nabízíme:

  • Vypracování právního auditu realizovaného výběrového řízení.
  • Zpracování argumentace a právních stanovisek ke zjištěným nedostatkům vytýkaných poskytovatelem dotace, případně zjištěných při realizovaném auditu.
  • Zpracování odvolání proti rozhodnutí poskytovatele dotace o zamítnutí výběrového řízení.